• yılmaz özdil

    4465.
    Hakkında bu kadar entry girilince yine kitap yazdı sandım.
    1 ... frekans
  • aphroditee

    21.
    itici bir tip.
    9 -2 ... frekans
  • ayıcıklı pijama vs uzun saten gecelik

    5.
    Ayıcıklı pijama seksiliği diye bir kavram var.

    Uzun saten gecelik klişe,Bayağı, Düşük.
    1 -1 ... frekans
  • yeşil haşortman vs geyikli tayt

    5.
    Yeşil haşortman geyikli tayt önünde diz çöker aman diler.
    2 ... frekans
  • türbanlılar bana mesaj atmasın

    36.
    Sana kim niye mesaj atsın amk?
    3 -1 ... frekans
  • hayvanlar da canlı

    2.
    Binali yıldırım dan muazzam tespit.

    Bilim tarihi yeniden yazılacak gibi görünüyor.
    1 ... frekans
  • dua kaderi değiştirir mi

    37.
    Kader dediğimiz şey geleneksel alın yazısı olayından çok farklıdır.

    Yani herşey baştan belli allah herkesin hayatını baştan kurguladı ona göre yaşıyoruz olayı yanlış.

    Allah ın kader anlayışı allah ın ilim sıfatıyla alakalıdır. Kader ölçü demektir. Allah kitabında ben evreni bir kaderde yani ölçüde yaratım der.

    Algıladığımız kader anlayışını gerçek olsa kimse firavuna ya da fetö ye kızamaz. Çünkü o da onların kaderi. Böyle bir şey yok.

    insanın kaderi kendi tercihleridir. Tercihlerimiz bizim kaderimizi belirler.

    Alla ın ilim sıfatı da burada devreye girer. Allah senin bundan 15 sene sonra neyi tercih edeceğini bilir. Fakat sen bilmeZsin.

    Dua kader değiştirmez. Tercihler kaderini değiştirir.
    3 ... frekans
  • aphroditee den vazgeçmek

    5.
    Nicki ekrana bakmadan yazabilen var mı lan?
    2 ... frekans
  • rutkay aziz

    325.
    Karşılıklı rakı içmek istediğin ender insanlardan.
    2 -1 ... frekans
  • çin de yapılan toplu domuz yakma katliamı

    4.
    Amk biz dana koyun kesip fakire fukaraya dağıtınca gerici yobaz oluyoruz.
    10 -1 ... frekans
  • ilkel kabileler vs kemalistler

    5.
    Kemalistler daha organize.

    Biliyorsunuz kemalistler aslında ezoterik tarikat. Kendine has ritüelleri ( kutsal kitapları nutuk u okumak, anıtkabir tavafı, onuncu yıl marşı vb.), kendine has dünya görüşleri var.
    3 -1 ... frekans
  • komşu kızı ile sabah asansörde karşılaşmak

    2.
    Haftanın 6 sabahı karşılaşıyoruz.

    Nöörüyon diyor, iyi sen nörüüyon diyorum ayrılıyoruz.
    1 ... frekans
  • suriyeli hamile kadına yer vermek zorunda kalmak

    3.
    Normalde hamile kadınlara yer verip sırf suriyeli diye yer vermiyorsan ayıp edersin büyük yavşaklık bu.

    Ha hamile kadınlara ulus ayırmaksızın yer verme taraftarı değilim diyorsan ona saygı duyarım.
    4 -3 ... frekans
  • halit ergenç ve bergüzar korel in çağdaş dansı

    8.
    Kocası rahatsız olmuyorsa bize bok yemek düşer. isterlerse swinger yapsınlar bana ne. Alan razı veren razı.
    4 -2 ... frekans
  • laiklik

    1422.
    Cafede oturan bir gurup başörtülü kadına karşı masada oturan başı açık kadının ettiği hakaretin cezalandırılmasıdır laiklik.

    Devletin hukukun her inanışa her görüşe eşit mesafede muamele etmesidir.
    1 ... frekans
  • sadık çiftpınar

    26.
    Herif alışık tabi küme düşmeme mücadelesi vermeye. Şampiyonluk mücadelesi yapan takıma gideceğine bildiğim şeyi seçerim daha iyi deyip küme düşmemeye oynayan fenerbahçe ye gitmiş.
    -5 ... frekans
  • başörtülü gazeteciye canlı bomba muamelesi yapmak

    4.
    “Atatürk insana benzeyelim diye kilik kiyafet devrimi yapti.”

    Da,

    Ona rağmen sende bir insanlık kırıntısı göremiyorum.

    Demek ki mevzu kılık kıyafet değilmiş.
    13 -5 ... frekans
  • bebek istiyorum ama koca istemiyorum

    33.
    Sırf bebekler tatlı diye çocuk sahibi olmak isteyen bir ergenden nasıl bi başlık bekliyordunuz ki.

    Bıbık ıstıyırım ımı kıcı ıstımıyırım.

    Üstüne leblebi de ister misin abicim?
    ... frekans
  • lucius vorenuss

    68.
    Neden ısrarla meriç olmadığını ispatlamaya çalışıyor bu yazar?

    Siktir et be abisi buradakiler meriç deseler ne demeseler ne.

    Seni bilen bilir bilmeyen kendi gibi bilir.
    3 -2 ... frekans
  • fazıl say ın rte yi konsere davet etmesi

    3.
    Sırf bu davet yüzünden fazıl say a yardıracak kemalist var.
    1 -1 ... frekans
  • yeni şeyler getiriyorum